Od 1.9.2021 platí změna v odhlašování stravy na pondělí:
Stravu na pondělí je možno odhlásit
nejdéle do pátku do 12.hod.
Platba školného
Základní částka: 250,- Kč měsíčně
Splatnost: do 15. následujícího měsíce (dle vyhlášky č.14o předškolním vzdělávání ze dne 29.12.2004 novela č.43/2006 Sb. Ze dne9.2.2006)
Platba stravného
Přesnídávka 11– Kč
Oběd děti do 6 let 29,- Kč
děti, které v daném školním roce dovrší 7.let 33,- Kč
Svačina 11,- Kč
V případě nemoci dítěte se strava vydává do jídlonosiče pouze první den nemoci (zák. 561/2004 Sb. a vyhláška 107/2005 Sb.)
Na další dny je nutné stravu odhlásit v kanceláři školní jídelny, na internetu nebo na tel. 777671971
Výdej obědů: 11:00 – 11:15 hodin
Platba – formou souhlasu s inkasem na č. Sběrného účtu: 284300661/0300.
Odpovědný zástupce je povinen uhradit měsíční poplatky nejpozději do konce následujícího měsíce.
Od září 2018 je možné přihlašovat a odhlašovat obědy přes web. stránky (viz vzor)
Vážení rodiče strávníků a strávníci,
Dovolte, abychom Vás seznámili s novinkou, kterou pro Vás chystáme ve stravovacím provozu. V současnosti jsme zřídili pro strávníky možnost objednávat stravu prostřednictvím internetu. Pro registraci strávníků a pro objednávání stravy na internetu postupujte podle následujících pokynů:
1. Registrace služby
Každému z Vás bylo přiděleno přihlašovací jméno a heslo pro první přihlášení do této služby.
Heslo si můžete změnit při přihlášení do internetového objednávání, jméno pouze v kanceláři ŠJ
Jméno – může obsahovat čísla a písmena bez diakritiky
……. každému bylo přiděleno jméno ve tvaru prijmenijmeno – dohromady, bez diakritiky
Příklad – Novák Jiří , přihlašovací jméno = novakjiri
(POZOR – v případě duplicitních (několika stejných) jmen, se nebudete moci přihlásit.
V tom případě je nutná návštěva kanceláře ŠJ)
Heslo – může obsahovat čísla a písmena bez diakritiky
….. každému bylo přiděleno číslo z evidence strávníků. Tyto údaje budou rozdány do každé třídy, případně lze zjistit dotazem v kanceláři ŠJ
Můžete též zadat e-mailovou adresu, na kterou Vám systém může zasílat tyto zprávy:
– potvrzení objednávky
– nedostatečná výše konta
– neodebraná strava
– měsíční přehled
Při zřízení služby můžete určit, které z těchto zpráv si přejete zasílat.
Heslo, e-mail a zasílané zprávy můžete kdykoliv později změnit po přihlášení do systému v sekci Nastavení uživatele.
Objednávání stravy
2. Od následujícího dne po registraci lze pak objednávat stravu též na internetu na adrese:
3. Dostanete se do dialogu pro přihlášení. Vyplňte a potvrďte položku Číslo zařízení.
Číslo naší jídelny 3331 . Jste přihlášeni do „své“ jídelny.
4. Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo – (viz bod 1). Jste přihlášeni do systému a můžete objednávat stravu.
5. Pro objednávání stravy potvrďte položku Objednávky stravy. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek. Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.
6. Ze systému se odhlašte potvrzením položky Odhlášení uživatele.
Další pokyny, podrobnosti a návody naleznete na www.strava.cz.